kjhgf kjhgf .

kjhgf

معرفی تولیدات گروه صنعتی حفاظ سازه


استفاده از حفاظ پنجره و یا نرده آهنی پنجره، نقش زیادی در تامین امنیت ساختمان های اداری و مسکونی دارد. بسیاری از ساختمان ها در موقعیتی قرار گرفته اند که پنجره های آن ها از بیرون قابل دسترس است و ساکنان آن ها مواقعی که در خانه حضور ندارند، نگران امنیت منزل خود می باشند که با به کار بستن حفاظ پنجره و سایر وسایل امنیتی مانند درب آکاردئونی، حفاظ آهنی روی دیوار و ... می توانید با خیال راحت از منزل خود خارج شوید.

قبل از انتخاب و خرید حفاظ پنجره باید با انواع و ویژگی های هر کدام از آن ها آشنایی داشته باشید که در این مقاله به معرفی آن ها می پردازیم.


انواع حفاظ پنجره

حفاظ پنجره مدرن، بهترین انتخاب برای ساختمان های نوساز و جدید می باشد. اگر شما برای ساختمان جدید خود یک حفاظ پنجره معمولی انتخاب کنید، در واقع از زیبایی و جلوه نمای ساختمان خود کاسته اید و با وجود هزینه های زیادی که صرف نمای ساختمان کرده اید، جذابیت لازم را در آن نمی بینید.

 

نرده شاخ گوزنی

 

شما می توانید حفاظ پنجره مدرن را با توجه به مدل و نوع پنجره خود تهیه نمایید و انتخاب منحصر به فردی داشته باشید.

حفاظ پنجره فرفورژه و حفاظ پنجره مدرن، شباهت های فراوانی با یکدیگر دارند و تنها تفاوت آن ها در جزئیات می باشد که آن هم توسط سازندگان با تجربه و متخصص قابل تشخیص است. در طرح ها و شکل های حفاظ پنجره فرفورژه، تنوع زیادی وجود دارد که با کمک سازنده ای که تجربیات کافی داشته باشد می توانید مدلی جذاب و زیبا را از میان آن ها داشته باشید.

حفاظ پنجره ثابت، حفاظی است که سالیان سال در ساختمان ها و پنجره های زیادی مورد استفاده قرار گرفته و محافظ ایده آلی به شمار می آید.

ساخت و نصب حفاظ پنجره ثابت ساده تر از سایر انواع حفاظ پنجره می باشد و به همین دلیل قیمت مناسب تری دارد. موقع نصب این نوع حفاظ باید اصولی را رعایت کرد که در صورت عدم رعایت، امنیت لازم را به پنجره شما نخواهد داد.

حفاظ پنجره متحرک یا تاشو در قسمت ورودی خانه نصب می شود. مهم ترین مزیت حفاظ پنجره متحرک این است که در مواقعی که اجازه و امکان نصب انواع دیگر حفاظ پنجره در نمای ساختمان وجود ندارد، می توان به راحتی از این نوع حفاظ استفاده کرد.


نکته اصلی در داشتن حفاظ پنجره متحرک این است که باید یادتان باشد که آن را موقع خروج از منزل ببندید.

در غیر این صورت انگار حفاظی برای پنجره شما وجود ندارد.

قیمت نهایی حفاظ پنجره به عوامل متعددی مانند میزان آهن به کار رفته در آن، مدل نرده پنجره و هزینه ساخت و نصب آن بستگی دارد.

برای کاهش هزینه حفاظ پنجره می توان از نمونه کارهای قبلی و یا طرح های آماده استفاده کرد.

رعایت فاصله مناسب و استاندارد میان میله های افقی و عمودی در حفاظ پنجره، قیمت آن را تا حد زیادی کاهش می دهد.


معرفی درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از دیگر وسایل ضروری برای تامین حفاظت و امنیت خانه می باشد که در واقع مانند یک دزدگیر عمل می کند. ویژگی اصلی درب آکاردئونی، داشتن قفلی است که با هر کلیدی باز نمی شود، فقط یک کلید دارد و حتی کلید ساز هم برای باز کردن آن باید کلید اصلی را داشته باشد.

 

 

میله های درب آکاردئونی باید از استحکام کافی برخوردار باشد و با هر فشار و ضربه ای به راحتی نشکند.

شما باید خانه و آپارتمان خود را مانند یک گاو صندوق بدانید و امنیت را در آن هر چه بیشتر برقرار نمایید.

درب آکاردئونی هم ظاهر جذابی به خانه شما می دهد و هم هیچ راهی برای ورود به ساختمان شما باقی نمی گذارد. 

قیمت نصب و ساخت درب آکاردئونی نسبت به مزیت های بی شمار آن بسیار مناسب است و مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت برای تامین امنیت ساختمان شما می باشد. 

ویژگی دیگر درب های آکاردئونی این است که فضای کمتری را نسبت به دیگر انواع درب ها اشغال می کند و به همین دلیل علاوه بر مناطق مسکونی و تجاری برای انباری ها و مغازه ها هم مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از قفل های مخفی و تعداد حلقه های قفل بیشتر در بدنه درب آکاردئونی، امنیت آن را افزایش می دهد.

درب آکاردئونی از دو گل تا پنج گل وجود دارد که نوع سه گل بهترین مدل این نوع درب می باشد.

منظور از گل، تعداد مشبک های به کار رفته در درب آکاردئونی می باشد.


معرفی حفاظ آهنی روی دیوار

علاوه بر درب و پنجره، دیوارهای خانه هم مخصوصا خانه های ویلایی که دارای دیوارهای کوتاه هستند، به حفاظ نیاز دارند. 

حفاظ آهنی روی دیوار با افزایش ارتفاع دیوار، امکان ورود به داخل ساختمان را به حداقل می رساند.

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم و حفاظ نخل مرداب از انواع مدرن و زیبای حفاظ دیوار هستند که جایگزین حفاظ های نیزه ای و یا سیم خاردارهای گذشته شده اند.

حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای در کنار تامین امنیت کامل، قیمت مناسب تری دارند. اما حفاظ هایی مانند حفاظ لیلیوم به دلیل زیبایی بصری و طراحی فوق العاده ای که دارند نسبتا گران تر هستند.

در ادامه، قیمت حفاظ شاخ گوزنی را به دلیل کاربرد و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها بررسی می کنیم.

 

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

قیمت حفاظ شاخ گوزنی به عواملی مانند ضخامت میلگرد های به کار رفته در آن، ارتفاع حفاظ، تراکم ردیف ها و نوع جوشکاری و رنگ کاری حفاظ بستگی دارد.

با افزایش ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی قیمت آن هم افزایش می یابد که در ارتفاع های مختلفی مانند یک متر تا یک و نیم متر و 90 سانتی متر تا 120 سانتی متر ساخته می شود. اما خریدار می تواند با توجه به بودجه، نیاز و محدودیت های ساختمان خود ارتفاع های متغیری از 40 سانتی متر تا 200 سانتی متر هم سفارش دهد.


به تعداد ردیف های به کار رفته در طول یک متر از حفاظ شاخ گوزنی، تراکم گفته می شود. بدیهی است که هر چه تراکم بالاتر باشد فضای خالی کمتری در حفاظ شاخ گوزنی دیده می شود و امنیت و قیمت حفاظ بیشتر می شود.

توجه داشته باشید که سودجویان در بحث تراکم بیشترین کم فروشی را دارند و با کم کردن وزن حفاظ و تغییراتی در شکل ظاهری و یا استفاده از میلگردهای نازک و رنگ بی کیفیت، حفاظی با قیمت پایین تر و امنیت ضعیف تر به خریدار می فروشند.

 در حفاظ شاخ گوزنی، دو نوع جوشکاری با گاز دی اکسید کربن و جوشکاری الکترود وجود دارد.

جوشکاری تحت گاز دی اکسید کربن، مانع نفوذ هوا به نقطه جوش می شود و اتصال محکم تری در بین قطعات  خواهیم داشت.

جوشکاری الکترود، اتصال ضعیف تر و قیمت پایین تری نسبت به جوشکاری با گاز دی اکسید کربن دارد.

برای رنگ کاری حفاظ روی دیوار، دو نوع رنگ مایع و رنگ کوره ای الکترو استاتیک به کار می رود.

رنگ کوره ای الکترواستاتیک به دلایلی مانند ماندگاری و مقاومت بالا در مقابل سرما و گرما، استفاده از رنگ پودری، نیاز به کوره پخت رنگ و زمان رنگ آمیزی بیشتر، قیمت بالاتری دارد.

 

معرفی سر درب

استفاده از سر درب، جلوه و زیبایی بیشتری به نمای ورودی ساختمان شما می دهد و در بعضی مدل ها نقش یک حفاظ ایمن را هم ایفا می کند.

سر درب مدرن، سر درب سنتی و کلاسیک و سر درب لاکچری از انواع سر درب ها می باشد که با توجه به نمای ساختمان خود می توانید آن ها را انتخاب کنید.

از مزایای استفاده از سر درب، پوشش کامل درب و ستون های درب و جلوگیری از کثیف شدن آن ها و

استفاده از آن به عنوان یک سقف کاذب برای محافظت از درب در مقابل عوامل جوی  می باشد.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۳۳:۳۹ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

مشخصات لیفتراک تویوتا

مشخصات لیفتراک تویوتا ، در شرکت لیفتراک تویوتا مهندسان متخصصی وجود دارند که با استفاده از دستگاه ‌های معتبر می‌توانند لیفتراک را با کیفیت بسیارعالی طراحی کرده و به مشتریان عرضه کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۴۰ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

تضمین موفقیت یک ازدواج

بسیاری از جوانان نسل امروز برای تشکیل خانواده دچار تردید هستند. آنها نگران هستند که آیا با تشکیل خانواده می توانند خوشبخت شوند و یا اینکه ازدواج رهاوردی جز سختی و گرفتاری برای آنها نخواهد داشت.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۳:۳۲ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

اضطراب جدایی از والدین در مدرسه

استرس و اضطراب یک نوع بیماری محسوب میشود که در در تمام بیماری های دیگر هم نقش دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۲:۵۸ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

مراقبت های ویژه برای موهایی که پیر شده اند

با افزایش سن، وضع موها تغییر می‌کند. خشک تر، کدر تر و سفید می‌شوند، حتی ممکن است شروع به ریختن هم بکنند...

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۲:۰۷ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

چگونه یک پوشک بچه مناسب بخریم ؟

پوشک بچه و انتخاب نوع مناسب آن یکی از فاکتورهای مهم در رفع نیازهای اولیه کودک است. پوشک مناسب باید به نحوی باشد که زمینه راحتی و آرامش کودک را فراهم سازد در غیر اینصورت می تواند باعث بوجود آمدن عوارضی در نحوه راه رفتن و حالت پاهای کودک بشود. چگونه یک پوشک بچه مناسبب بخریم مسئله مهمی که بعد از به دنیا آمدن نوزاد پیش می آید انتخاب پوشک مناسب است. این امر که پوشک انتخاب شده پوشکی استاندارد بوده و راحت و سازگار با پوست و بدن کودک باشد یکی از ابتدائی ترین و مهم ترین نیازهای او محسوب می شود. اهمیت انتخاب پوشک خوب و مناسب احتمالا خیلی از والدین اهمیتی برای پوشک بچه قائل نیستند بنا به این طرز فکر که چیز مهمی نیست چون کثیف شده و دور انداخته می شود. اما این طرز فکر اشتباه است و این دسته از والدین کاملا در اشتباه هستند زیرا بخش مهمی از آرامش و راحتی کودکتان وابسته به کیفیت و مرغوبیت پوشکی است که استفاده می کنند. ضمنا پوشک بچه به طور شبانه روز قرار است همراه او باشد و این مدت یکی دو هفته ای نیست و حداقل برای یک مدت دو یا سه ساله مورد استفاده قرار خواهد گرفت بنابراین انتخاب و تهیه یک پوشک خوب و مرغوب و با کیفیت و قابل قبول می تواند یک مساله مهم و ضروری باشد. قیمت پوشک بچه مناسب باشد قیمت یک فاکتور مهم است که نباید نادیده گرفته شود زیرا خرید پوشک برای یک مدت کوتاه نیست و حداقل برای دو تا سه سال باید این محصول را بطور مرتب  خریداری کنید بنابراین با یک حساب سرانگشتی برای هر ماه حداقل دو بسته پوشک نیاز دارید و واضح است  که شما باید هزینه های  خرید پوشک بچه را مدیریت کنید. اندازه پوشک بچه مناسب باشد اندازه پوشک بچه بویژه در شش ماهه اول که شیر تنهای غذای کودک است، اهمیت بیشتری پیدا می کند چون در صورت مناسب نبودن اندازه پوشک امکان دارد که مدفوع آبکی کودک از پشت بیرون بزند. پس باید یک پوشک با پشتی بلند انتخاب نمایید تا مجبور نشوید هر بار تا گردن کودکتان را بشویید. تعویض سایز پوشک را می توانید به بعد از شش ماهگی کودک موکول نمایید. پوشک بچه دارای جذب خوبی باشد. پوشک دارای جذب نامناسب رطوبت را پس داده یا گلوله گلوله می شود. بهترین گزینه در این مورد پوشک هایی با لایه جاذب رطوبت در داخل و سطح پوشک هستند. اسباب بازی کودکان زیر یک سال ظریف بودن پوشک بچه تنها مزیت ظریف بودن پوشک کودک کوچک تر نشان دادن حجم توده زیر شلوار نیست بلکه پهن و گشاد بودن پوشک می تواند باعث کجی پای کودک شود و حتی روی راه رفتن صحیح کودک نیز تاثیر گذار باشد. پوشک مناسب بایستی هم از قطر کمی برخوردار باشد هم مابین دو پای کودک فاصله ای بیشتر از 4 انگشت ایجاد ننماید. دارای لایه رویی کتان باشد. پوشک هایی با لایه رویی پلاستیک  امکان تبادل هوا با بیرون را ندارند و در نتیجه باعث می شوند خیلی زود پای کودک دچار سوختگی شود.  بنابر این جنس لایه رویی پوشک بچه بسیار مهم می باشد و هنگام خرید به این نکته توجه کنید با توجه به موارد ذکر شده والدین بایستی با توجه به شرایط کودک خود به دنبال یک پوشک مناسب و استاندارد و در عین حال مقرون به صرفه باشند تا هم موجبات آرامش و راحتی کودک خود را فراهم سازند هم در هزینه های خود صرفه جویی کنند. اسباب بازی یک عضو جدا نشدنی دنیای کودکان است. والدین برای خرید اسباب بازی برای کودک خود باید به سن کودک خود دقت کنند و نسبت به سن او معیار هایی را در نظر بگیرند. در این مقاله اسباب بازی های مناسب گروه های سنی کودکان را برایتان مرور می کنیم. با ما همراه باشید. راهنمای خرید اسباب بازی برای کودکان والدین بهترین رفیق کودکان، از بدو تولد فرزندشان تلاش می کنند که تمام نیاز های فرزندشان را تا جایی که می توانند رفع کنند. اسباب بازی و وسایل بازی یکی از مهم ترین وسایلی است که میتواند باعث ایجاد خلاقیت و آموزش فرزند باشد و از سوی دیگر می تواند به ضرر فرزند شما باشد. در هر گروه سنی یک اسباب بازی مناسب ذهن و بدن فرزند شما می باشد، پس باید برای پیدا کردن اسباب بازی مناسب خوب تحقیق کنید. در ادامه با توجه به گروه بندی سنین راهنمای خرید اسباب بازی برای کودکان را توضیح می دهیم. اسباب بازی مناسب کودکان از تولد تا شش ماهگی کودکان در این سن بیشتر علاقه به دیدن و دنبال کردن اجسام در حال حرکت دارند، در این سن صداهای جیغ توجه آنها را جلب میکند و به رنگ ها و صورت های روشن توجه نشان می دهند. کودکان در این سنین اجسام را بر می دارند و در دهان خود قرار می دهند و حرکات دست و پاهای خود و دیگران برای آنها جذاب است. اسباب بازی مناسب نوزادان بهترین اسباب بازی کودک در این سن وسایلی است که کودک بتواند بلند کند و نگه دارد و اگر آنها را به دهان خود نزدیک کرد برای سلامتی کودک مشکلی نداشته باشد. اسباب بازی با تکان دادن و زمین زدن نشکند و به کودک آسیب نزند. برای مثال شما می توانید از توپ ها و لگوهای رنگی ، عروسک های نرم و بدون پشم، کتاب با ملودی های آرام و لالایی، آینه های نشکن و تصاویر چهره ها استفاده کنید. اسباب بازی مناسب برای کودکان شش تا دوازده ماهه کودک در این سن بازیگوشی را شروع می کند، از صندلی و مبل بالا میرود، چهار دست و پا می رود، می تواند بایستد، اسم خود را می شناسد، اشیا را پیدا کند و اجسام را در سطح وسیع تری جا به جا کند. کودک شما در این سن به ظرف و ظروف آشپزخانه و تولید صدا احتمالا علاقه مند می شود و شما باید از این سن وسایل شکستنی را کاملا از خانه بردارید. نردبان برای سرگرمی طوطی درقفس هنگامی که شما از حیوانات نگهداری می کنید باید بدانید آن ها نیز  نیازمند یک سری وسایل برای سرگرمی هستند. توجه داشته باشید که این وسایل سرگرمی، برای حیوان مناسب باشد. اگر از اسباب بازی حیوانات خانگی نادرست استفاده کنید امکان دارد که حیوان دچار حساسیت و یا صدمه شود. از فروشگاه های معتبر برای خرید اسباب بازی حیوانات استفاده کنید. حیوانات همانند کودکان با اسباب بازی های خود خو می گیرند و تا چندین سال به آن ها وابسته می شوند. اسباب بازی ها به سه دسته تقسیم می شوند.   آموزش و تربیت حیوان فکری و ذهنی برای تقویت حافظه حیوان اسباب بازی برای سرگرمی حیوان


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۸:۱۳ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

خواص میوه ازگیل

میوه مؤثر در تقویت خون بدن ،ازگیل، میوه درختی است که در اواخر پاییز و اوایل زمستان می رسد.گل های درخت ازگیل، سفید و میوه‌آن شبیه زالزالک است، با این تفاوت که میوه ازگیل درشت تر و قهوه ای رنگ و طعمش شیرین و کمی گس است. هسته آن را می کارند و درخت ازگیل را به درخت گلابی نیز پیوند می زنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۳۴ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

خواص میوه ازگیل

میوه مؤثر در تقویت خون بدن ،ازگیل، میوه درختی است که در اواخر پاییز و اوایل زمستان می رسد.گل های درخت ازگیل، سفید و میوه‌آن شبیه زالزالک است، با این تفاوت که میوه ازگیل درشت تر و قهوه ای رنگ و طعمش شیرین و کمی گس است. هسته آن را می کارند و درخت ازگیل را به درخت گلابی نیز پیوند می زنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۷:۳۴ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

تعمیرگاه ماکسیما

تعمیرگاه خودرو به مکانی گفته می شود که در آن افراد ماهر و تعمیرکار، به تعمیرات خودروهای معیوب و یا تصادفی می پردازند. البته سرویس های دوره ای خودروها و بررسی عملکردی آن ها نیز در این مکان صورت می پذیرد. در حقیقت تعمیرگاه ها کلینیک خودروها محسوب می شوند که گروه متخصص و فنی، در این مراکز مشغول به فعالیت می باشند تا مشکلات شما را در خصوص خرابی خودروهایتان حل کنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۰۷:۰۱ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

آموزش انتقال عکس از آیفون قدیمی به جدید

اگر شما قصد انتقال عکس از آیفون به آیفون جدید دارید، می توانید از روش های مختلفی که در این گزارش به شما آموزش داده ایم استفاده کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۹:۰۹ توسط:pari موضوع: نظرات (0)