kjhgf kjhgf .

kjhgf

مشخصات لیفتراک تویوتا

مشخصات لیفتراک تویوتا ، در شرکت لیفتراک تویوتا مهندسان متخصصی وجود دارند که با استفاده از دستگاه ‌های معتبر می‌توانند لیفتراک را با کیفیت بسیارعالی طراحی کرده و به مشتریان عرضه کنند .
محصولات لیفتراک تویوتا در انواع مختلف و دارای دوام بسیار خوبی بوده و از ارزش کاربردی بسیار بالایی برخوردار هستند. این محصولات قابلیت اطمینان بالایی دارند. صنایع بزرگی مثل انبارهای ذخیره و نگهداری کالا، بخش بزرگی از بازار مصرف انواع لیفتراک تویوتا به شمار می آیند. از دیگر بازارهای مصرف برای این دستگاه می توان به فروشگاه ها، کارخانه های تولید قطعات فلزی، بنادر، اسکله ها و … اشاره کرد.

برند تویوتا ساخت کشور ژاپن است و یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای لیفتراک در سراسر دنیا به شمار می آید. این برند به علت داشتن عمر طولانی و همچنین داشتن عملکرد عالی، برای کارشناسان امر یک دستگاه با قابلیت اطمینان بالا می باشد. همان گونه که ماشین آلات دیگر کمپانی تویوتا دارای مشخصات ویژه ای از نظر عددی و رقمی هستند، لیفتراک تویوتا ژاپن نیز دارای ویژگی های مختلفی است.

لیفتراک تویوتا از جمله معروف ترین تجهیزات انبارداری در همه جای دنیا است و این برند از نظر کیفیت و کارایی بسیار ممتاز می باشد. کارشناسان زبده و با تجربه ای که در شرکت تویوتا هستند، انواع مختلف ماشین آلات انبارداری تویوتا را تولید می کنند.

برند تویوتا از جمله برندهای معروف در دنیای تجهیزات انبارداری است. پیش از ارائه هر گونه اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این دستگاه لازم به ذکر است که ماشین آلات انبارداری عرضه شده توسط این شرکت، در وزن های کاری مختلف، انرژی های پیشران مختلف مانند سیستم های دیزلی، سیستم سوخت بر اساس انرژی الکتریکی و برقی، سیستم دوگانه سوز یا سوخت دوگانه تولید می شوند.

 

تاریخچه لیفتراک تویوتا
برند لیفتراک تویوتا از جمله برندهای معروف جهانی می باشد که دارای قدرت بالا و کیفیت بسیار خوبی است. لیفتراک تویوتا با وجود میزان آلایندگی کمی که دارد، موجب رضایت مشتریان خود شده است.

با استفاده از این لیفتراک می‌توان فعالیت‌های مختلف را در هر زمان و هر مکانی با رضایت مشتریان انجام داد. همچنین انجام فعالیت‌های مختلف با استفاده از لیفتراک تویوتا کیفیت و سهولت را به همراه دارد.

لیفتراک تویوتا را می توان نتیجه تلاش های پر فراز و نشیب صنایع سنگین تویوتا دانست که بعد از تقابل با مشکلات زیاد به برندی معتبر و قابل اعتماد در میان مشتریان تبدیل شده است. صنایع سنگین تویوتا مانند دیگر صنایع پس از سپری کردن مسائل و مشکلات بسیار زیاد، از سال ۱۹۳۰ که صنایع سنگین تویوتا فعالیت خود را شروع کرده است توانسته به جایگاه فعلی خود برسد. در واقع باید گفت که آن ها شرکت صنایع تلفیقی سنگین را به چهار دسته طبقه بندی کردند که از بخش هایی مانند: خودروسازی، موتور و ماشین آلات، تجهیزات ساخت و ساز، لیفتراک و سیستم الکترونیک و الکتریک تشکیل شده است.

ویژگی های لیفتراک تویوتا
تقریباً اکثر افراد این روزها با نام لیفتراک تویوتا آشنا هستند. برند تویوتا از جمله برندهایی است که بالاترین رتبه فروش در میان لیفتراک های سراسر دنیا را دارد.

انواع محصولات لیفتراک تویوتا دارای کیفیت و کارایی عملکردی بسیار خوبی هستند. از این رو توجه بسیاری از صاحبان صنایع در همه جای دنیا به سوی محصولات تویوتا جلب شده است. در لیفتراک تویوتا موتور بسیار قوی، همراه با سیستم هیدرولیک و پنوماتیک کارآمد و همچنین لاستیک های محکم و بادوام به کار رفته است.

این برند دارای تجهیزات کامل، سیستم هشدار دهنده و روشنایی بر اساس تکنولوژی روز دنیا بوده و از ایمنی بسیار زیاد و قابلیت استفاده در سطوح هموار و ناهموار برخوردار می باشد. لیفتراک تویوتا با داشتن قابلیت های منحصر به فرد و همچنین با وجود طراحی مهندسی بسیار خوب در آن، امکان بارگیری و حمل و نقل بار را در مکان های مختلف فراهم کرده است‌. پس در صنایع گوناگونی می‌توان از آن با توان بسیار بالا استفاده کرد.

کاربرد لیفتراک تویوتا
امکان استفاده از محصولات لیفتراک تویوتا در مکان های مختلف بدون در نظر گرفتن وزن کالا وجود دارد.

یکی از نکات بسیار مهمی که در رابطه با لیفتراک تویوتا باید به آن توجه کرد، این است که در این برند لیفتراک، به اصول صحیح استفاده از لیفتراک توجه زیادی شده است. بنابراین این موضوع سبب افزایش عمر دستگاه می شود. برای مثال بارگیری بیش از حداکثر ظرفیت حمل بار لیفتراک، غیر مجاز خواهد بود. این امر موجب می‌شود که فشار زیادی به شاخه ها، فضای داخلی لیفتراک و دکل ها وارد شود و در نتیجه از میزان ایمنی حمل بار کاسته خواهد شد.‌

استفاده از لیفتراک های تویوتا برای افراد صاحب کارخانه که روزانه بیشتر از ۱۰ تن بار را جابجا می کنند و یا صاحبان کسب و کارهای در حوزه معدن یا بارگیری در بنادر گزینه ای بسیار مناسبی خواهد بود.

طراحی لیفتراک های تویوتا با تایر های پنوماتیک برای فضاهای آزاد به گونه ای صورت گرفته است که می‌توان تا ۴۰ تن بار را با استفاده از آن به راحتی حمل کرد.

در رابطه با میزان ارتفاعی که کالا را می توان با استفاده از محصولات تویوتا بالا برد، نیز باید گفت که این میزان ارتفاع با یکدیگر متفاوت خواهد بود. چون چنگال ها و دکل های به کار برده شده در این لیفتراک ها دارای ابعاد مختلفی هستند و در نتیجه موجب افزایش ایمنی بارگیری می شوند.

در کنار محصولات لیفتراک تویوتا که می‌توانند حمل بار بیش از ۱۰ تن را انجام دهند، نوع دیگری از این محصولات وجود دارند که برای انبارهای کوچک به کار برده می شوند. برای حمل و نقل بار از ۱ تن تا ۸ تن لیفتراک های برقی و دوگانه سوز تویوتا از جمله بهترین محصولات به شمار می آیند.

مشخصات فنی لیفتراک تویوتا
مشخصات فنی لیفتراک تویوتا ، از نظر تجهیزات فنی و ایمنی تمامی مدل های محصولات لیفتراک تویوتا با یکدیگر مشترک هستند و عاملی که سبب تمایز بین محصولات لیفتراک تویوتا خواهد شد، ظرفیت بارگیری و همچنین ابعاد لیفتراک است که بر روی قیمت نهایی محصول نیز موثر خواهد بود. از طریق مراجعه به مراکز و نمایندگی فروش لیفتراک تویوتا، می‌توان از انواع محصولات لیفتراک تویوتا ، مشخصات لیفتراک تویوتا و خدمات پس از فروش آن دیدن کرد‌.

انواع لیفتراک تویوتا
محصولات تویوتا دارای انواع مختلفی هستند که از جمله معروف‌ترین آنها مواردی زیر می باشند:

لیفتراک تویوتا دیزلی ( لیفتراک دیزلی تویوتا )

لیفتراک تویوتا دوگانه سوز ( لیفتراک دوگانه سوز تویوتا )

لیفتراک تویوتا برقی ( لیفتراک برقی تویوتا )

در رابطه با انواع لیفتراک تویوتا معیارهای مختلفی مطرح شده است. داشتن امکاناتی که موجب ورود دستگاه به داخل کانتینر می شود، یکی از این موارد می باشد. به گونه‌ای که این شاخص تقسیم کننده از مهم‌ترین موارد به شمار می‌آید. زیرا از اولویت های اولیه برای خریداران است و در بسیاری از مواقع ورود دستگاه به داخل کانتینر های باری لازم می باشد. در واقع این موضوع یک شاخص تعیین کننده خواهد بود که دارای دلایل اصلی و فرعی است.

اگر بخواهیم در رابطه با خاصیت کانتینر روی دستگاه توضیحاتی ارائه دهیم، برای فعال کردن این ویژگی، به پیشرفت‌هایی نیاز است و این پیشرفت‌ها در واقع ابزار هایی می باشند که آنها را به شکل جانبی به ادوات لیفتراک تویوتا اضافه می کنند و بیشتر جنبه فیزیکی و فنی خواهند داشت. در این میان ابعاد از مهمترین مولفه هایی اند که بسترساز این قابلیت هستند‌. ابعاد دارای مقدار اندازه عددی عرض، طول و ارتفاع دستگاه می باشند.

عوامل مؤثر در تغییر مشخصات لیفتراک تویوتا
در برخی مواقع با توجه به ویژگی های محیط کار لازم است که دستگاه لیفتراک مناسبی به کار گرفته شود که دارای تجهیزات و امکانات مطلوب باشد‌. بنابراین فضاهای کاری نقش بسیار مهمی در پیشنهادهای بهتر برای طراحی و ارزیابی دستگاه لیفتراک خواهند داشت. برای مثال محیط هایی که دارای آب و هوای کوهستانی، بارانی، سرد و خشک و غیره هستند، موجب تغییرات در مشخصات فنی لیفتراک خواهند شد.

یکی دیگر از عواملی که در این زمینه مهم می‌باشد، نوع فعالیت شغلی و سر و کار داشتن با عوامل مختلف است. در سردخانه ها نمی توان از هر نوع مدل دستگاه لیفتراک استفاده کرد. بنابراین با در نظر گرفتن محیط کاری و همچنین ماهیت محیط کاری لازم است که در برخی فضاهای کاری از مدل ‌های مشخصی از لیفتراک تویوتا استفاده شود. به گونه‌ای که بهترین پیشنهاد برای محیط های بهداشتی و غذایی مثل سردخانه ها، استفاده از دستگاه لیفتراک برقی خواهد بود. از جمله عللی که سبب می شود از این تجهیزات برای این محیط ها استفاده شود، عدم تولید هرگونه گاز آلاینده در لیفتراک برقی تویوتا و دیگر تجهیزات برقی آن است‌.

 

تکنولوژی های به کار برده شده در لیفتراک تویوتا
در برند تویوتا از تکنولوژی روز دنیا مثل سیستم ایمنی او پی اس و یا حسگر حضور اپراتور استفاده شده است که دارای سیستمی از حسگرها می باشد. در صورتی که راننده صندلی کابین را ترک کند، اپراتور باعث می شود دستگاه از هر حرکتی باز بماند و دکل و دستگاه غیر متحرک شوند، درنتیجه جلوی بروز حوادث گرفته خواهد شد.

برند تویوتا از جمله معروف ترین محصولات در زمینه انبارداری می باشد که برای به دست آوردن رضایت طیف گسترده‌ای از مشتریان سیاست های ویژه ای را به کار برده است.

تنوع محصولات این شرکت از جمله روش هایی است که برای کسب رضایت بیشتر مشتریان استفاده شده است‌. از این رو در در میان محصولات انبارداری تویوتا انواع مختلف لیفتراک تویوتا وجود دارند که مشتریان می توانند با توجه به نیاز خود یکی از این نمونه ها را خریداری کنند. تنوع محصولات انبارداری تویوتا نتیجه تفکر بر روی مشکلات صنعتی و تمرکز کردن برای حل مشکلات می باشد.

علاوه بر فناوری هایی که در بالا به آنها اشاره شد، لیفتراک تویوتا دارای ویژگی هایی مانند استفاده از قطعات اصلی مرغوب نصب شده روی دستگاه و همچنین قطعات مرغوب به عنوان یدکی می باشد.

تحول مدام در خط تولید دستگاه و همچنین ارگونومیک بودن آن از دیگر ویژگی‌هایی است که می‌توان برای مشخصات لیفتراک تویوتا به آنها اشاره کرد. لیفتراک تویوتا سری ۸ اف ولیفتراک تویوتا سری ۷ اف از جمله جدیدترین تولیدات این شرکت هستند. از ویژگی هایی که سبب شده تا برند تویوتا برای خریداران دارای اولویت خاصی باشد، در دسترس بودن تعمیرکاران لیفتراک تویوتا است. پس با فروش قطعات آن، دستگاه در کمترین زمان ممکن در استراحت در تعمیرگاه قرار می گیرد. دستگاه لیفتراک تویوتا دارای حداقل یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بوده و در بسیاری از نمایندگی ها امکان فروش این دستگاه به صورت اقساطی و با تخفیفات خرید نقدی وجود دارد.

 

انواع تناژ های لیفتراک تویوتا
لیفتراک تویوتا در تناژ های مختلفی عرضه می شود که انواع تناژ های این دستگاه عبارتند از:

لیفتراک تویوتا ۱ تن،

لیفتراک تویوتا ۱/۵ تن

لیفتراک تویوتا ۲ تن

لیفتراک تویوتا ۲/۵ تن

لیفتراک تویوتا ۳ تن

لیفتراک تویوتا ۳/۵ تن

لیفتراک تویوتا ۴ تن

لیفتراک تویوتا ۴/۵ تن

لیفتراک تویوتا ۵ تن

لیفتراک تویوتا ۷ تن

این لیفتراک ها دارای قابلیت تحویل فوری بوده و به صورت ثبت سفارش و سفارش گذاری امکان عرضه دیگر تناژهای سنگین آن به مشتریان وجود دارد. سوخت های مختلفی برای دستگاه لیفتراک تویوتا به کار برده می شوند که شامل لیفتراک برقی تویوتا، لیفتراک دیزلی تویوتا و لیفتراک دوگانه سوز تویوتا خواهد بود.

کاربرد لیفتراک تویوتا در محیط سردخانه
در سردخانه ها لازم است که محیط دارای فضای مناسب و دمای مطلوب جهت نگهداری مواد غذایی و فاسد شدنی باشد. این کالاها به محیطی نیاز دارند که در آن هیچ گونه آلودگی وجود نداشته باشد. چون آلودگی با محیط و کالا ناسازگاری دارد. لیفتراک برقی تویوتا یک گزینه مطلوب برای این محیط ها بوده و دارای خواص و ویژگی هایی می ‌باشد که سبب رضایت مشتریان شده است. این دستگاه فاقد هرگونه آلودگی غباری و صوتی می باشد.

یکی از امتیازهای عملکردی که لیفتراک تویوتا دارد، عدم تولید آلودگی‌های مختلف است. در شرکت ها و صنایع مختلف، از انواع محصولات لیفتراک استفاده می شود. برای مثال در محیط سردخانه مواد غذایی یکی از انواع لیفتراک تویوتا به کار برده می شود که دارای ویژگی های مشخصی باشد. چون انجام دادن فعالیت های شغلی در سردخانه مواد غذایی به معیارها و استانداردهای خاصی نیاز دارد. در لیفتراک تویوتا تولید ادوات برقی دارای سابقه ای درخشان است.

در بازار انواع مختلفی از تجهیزات لیفتراک برقی وجود دارند که در میان آنها لیفتراک ژاپنی تویوتا دارای جایگاه مهمی است و در بین رقبا در زمینه تجهیزات برقی و لیفتراک برقی حرف نخست را می‌زند. در بازارهای داخلی کشور ما نیز لیفتراک برقی تویوتا، دارای طرفداران بسیار زیادی است‌. تولید لیفتراک برقی تویوتا در وزن ‌های کاری مختلفی صورت می گیرد که علت آن پوشش تناژهای مختلف می باشد. چون متقاضیان لیفتراک آن را برای بارهای با وزن مختلف سفارش می‌دهند.

منبع :

https://dinolifterakkhezel.com/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۵:۴۰ توسط:pari موضوع: نظرات (0)