kjhgf kjhgf .

kjhgf

تاریخچه خودرو اپتیما

 

تاریخچه خودرو اپتیما

کیا اُوپتیما یا به انگلیسی Kia Optima که از سال ۲۰۰۰ تا کنون در کره جنوبی تولید شده، یک اتومبیل سدان اندازه متوسط از محصولات کمپانی کیا موتورز می‌باشد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، نسل اول و از سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نیز نسل دوم اپتیما تولید شده و در کشورهای مختلف به فروش رسید. این خودرو تا کنون همچنان مدل محبوب کیا بوده و توانسته‌ در سال ۲۰۱۱، جایزه بهترین طراحی را برنده شود. نسل سوم اپتیما نقش مهمی در موفقیت جهانی شرکت کیاموتورز ایفا کرد که البته از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با ظاهری کاملاً متفاوت ارائه شده بود. این اتومبیل در آمریکا با نام Optima به فروش می‌رسد. در ادامه به توضیح سیستم دوربین 360 درجه اپتیما می پردازیم.

خصوصیات دوربین 360 درجه اپتیما

از خصوصیات و مزایای دوربین 360 درجه می‌توان به سیستم عامل اندروید 1/7 و بنابراین امکان به اشتراک‌گذاری ویدئوها و تصاویر ثبت شده در فضای مجازی، قابلیت جالب مشاهده اطراف ماشین در تلفن همراه مالک دوربین، فیلم‌برداری و عکس‌برداری از صحنه تصادف و از خودرو در هنگام تصادفات و برخوردها، ارسال یک عکس به تلفن مالک دوربین در هنگام تصادف و بنابراین قضاوت بهتر در هنگام تصادف و برخورد اشاره کرد. دوربین 360 درجه یک نوع سیستم دوربین فضای اطراف ماشین AVM می‌باشد. دقت ثبت، ارسال و پردازش دیتا در این سیستم بسیار بالا است. دوربین 360 درجه دارای یک کامپیوتر، یک نرم‌افزار خاص و چهار عدد دوربین در چهار طرف ماشین می‌باشد. دوربین‌ها بعنوان ورودی، اطلاعات ثبت و ضبط کرده و جهت پردازش به کامپیوتر اصلی می‌فرستند و پس از پردازش، نمای 360 درجه ساخته می‌شود. خرید-رادار-نقطه-کور-اپتیما-با-بالاترین-کیفیت

فروش دوربین 360 درجه اپتیما | قیمت دوربین 360 درجه اپتیما

فروش انواع خدمات جانبی انواع خودروها، شغل گروه گندم کار دی وی دی می‌باشد که سال‌هاست به این امر و همچنین نصب لوازم جانبی مذکور اشتغال دارد. شما می‌توانید به اعتبار و تجربه گندم کار دی وی دی اعتماد نمایید. رادار نقطه کور، آپشنی کارآمد جهت تسلط بیش‌تر دو سنسور در قسمت عقبی خودرو نصب می‌شوند، آینه‌های جانبی تعویض شده و روی‌شان LED نصب می‌شود. سیم‌ها و پردازنده نیز در جای خود قرار می‌گیرند. این شَمایی کلی از سیستم رادار نقطه کور است. آینه‌های جانبی خودرو به همراه آینه وسطی خودرو نمی‌توانند تمامی فضاهای پشت و اطراف خودرو را پوشش دهند، در این بین برخی نقاط هستند که خارج از دید راننده اند و اگر خودرویی در یکی از این نقاط قرار گیرد راننده به‌واسطه‌ی آینه‌ها قادر به دیدن آن نیست. همین امر می‌تواند خطر بروز تصادف را افزایش دهد. اما سنسورهای رادار، به محض آن که یک خودرو یا موتور سیکلت با سرعتی خاص در نقطه‌ی کور خودرو قرار گیرد آن را تشخیص داده و کل رادار از طریق چراغ‌های LED روی آینه‌های جانبی به راننده هشدار می‌دهد. هشدار آینه‌های جانبی عموماً یا به رنگ زرد است و یا به رنگ قرمز. نکته‌ی مثبت آن است که اگر به هر دلیلی هشدار بصری چراغ‌های LED روی آینه‌ها را کافی ندانید می‌توانید از هشدار صوتی بهره‌مند شوید. خلاصه آن که رادار نقطه کور می‌تواند به‌واسطه‌ی هشدار وجود خودرو یا موتورسیکلت در نقاط کور شما موجب شود با آگاهی بیش‌تری برانید و تسلط بیش‌تری بر رانندگی خود داشته باشید. خوشبختانه این امکان وجود دارد که برای خودروی اپتیمای خود رادار نقطه کور تهیه کنید. گندم کار دی وی دی با 10 سال سابقه در زمینه‌ی لوازم جانبی خودرو اقدام به عرضه‌ی رادار نقطه کور اپتیما با کیفیت بالا کرده است. برای خرید این آپشن می‌توانید از خدمات گندم کار دی وی دی استفاده کنید.

خرید رادار نقطه کور اپتیما | نصب رادار نقطه کور اپتیما

برای خرید رادار نقطه کور برای خودروی کیا اپتیما می‌توانید تلفن را بردارید و با گندم کار دی وی دی تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان در زمینه‌ی رادار نقطه کور کیا اپتیما هستند. چنان‌چه ابهام و سوالی در این حیطه دارید می‌توانید آن را با کارشناسان در میان بگذارید و پاسخ‌تان را دریافت کنید و پس از آگاهی کامل از چند و چون کار سفارش‌تان را ثبت نمایید. در نظر داشته باشید که خرید از یک شرکت معتبر بسیار مطمئن‌تر از آن است که از فروشگاه‌های نامعتبر اقدام به خرید این آپشن کنید، چرا که اولاً ممکن است فروشگاه‌های نامعتبر یک کالای تقلبی را به شما بفروشند و ثانیاً این آپشن باید حتماً به صورت استاندارد نصب شود ولی ممکن است در فروشگاه‌های نامعتبر این کار به خوبی صورت نگیرد. تیم تخصصی گندم کار دی وی دی با دارا بودن تخصص و تجربه‌ی بالا می‌توانند به بهترین شکل و به صورتی استاندارد نصب رادار نقطه کور اپتیما را انجام دهند. خلاصه آن که کار را به شرکت‌های نامعتبر نسپارید و برای خرید و نصب رادار نقطه کور روی خودرو کیا اپتیما گوشی را بردارید و با کارشناسان گندم کار دی وی دی تماس بگیرید.

تاریخچه خودرو اپتیما

کیا اُوپتیما یا به انگلیسی Kia Optima که از سال ۲۰۰۰ تا کنون در کره جنوبی تولید شده، یک اتومبیل سدان اندازه متوسط از محصولات کمپانی کیا موتورز می‌باشد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۵، نسل اول و از سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۰ نیز نسل دوم اپتیما تولید شده و در کشورهای مختلف به فروش رسید. این خودرو تا کنون همچنان مدل محبوب کیا بوده و توانسته‌ در سال ۲۰۱۱، جایزه بهترین طراحی را برنده شود. نسل سوم اپتیما نقش مهمی در موفقیت جهانی شرکت کیاموتورز ایفا کرد که البته از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ با ظاهری کاملاً متفاوت ارائه شده بود. این اتومبیل در آمریکا با نام Optima به فروش می‌رسد. ما در ادامه به توضیح سیستم پدل شیفتر اپتیما می پردازیم. خرید-پدل-شیفتراپتیما-با-بهترین-کیفیت-و-قیمت

توضیحات پدل شیفتر اپتیما

یکی از فناوری‌های نوینی که باعث آسان شدن رانندگی گشته، پدل شیفتر اپتیما می‌باشد. بسیاری از اوقات راننده معتقد است که دنده را به درست انتخاب کرده‌ اما با این وجود مشکلاتی رخ داده است و از خود می‌پرسد به چه علتی چنین شده است. در برخی اوقات نیز دنده به درستی درست جا نمی‌رود. این‌ها از معایب سیستم گذشته می‌باشند. این معایب موجب می شوند که راننده دائماً حواسش متوجه دنده باشد و انرژی او هدر برود و فرصت تجربه کردن یک رانندگی لذت بخش را از دست بدهد. پدل شیفتر یکی از راه حل‌های این موضوع بوده که کمپانی‌های خودروسازی با تجربیات مسابقات فرمول یک پیاده‌سازی کرده‌اند. خودروسازان پدل شیفتر را در پشت غربیلک فرمان می‌گذارند که برای بیشتر و کمتر کردن دنده، دو دکمه در پشت فرمان دارد. اگر هردو دو دکمه (پدل) بصورت همزمان گرفته شوند نیز دنده خلاص خواهد شد.

ویژگی ها و مزایای دنده پشت فرمان یا پدل شیفتر اپتیما

سیستم پدل شیفتر اپتیما را روی ماشین های دارای سیستم برقی مالتی پلکس می گذارند. کارشناسان معتقدند در خودروهای دارای سیستم برقی مالتی پلکس، گرفتن برق اضافه از باتری دارای حساسیت زیادی است که می تواند باعث افت ولتاژ در برخی قسمت ها شود. گاهاً افرادی بدون تخصص و دانش کافی، جهت تأمین کردن برق لازم برای نصب سیستم‌های نویگیشن و صوتی در خودرو، از انشعابی از برق ورودی به گیربکس به داخل کابین استفاده می‌نمایند که باعث افت ولتاژ ورودی به گیربکس می شود. در صورتی که چنین افت ولتاژی ایجاد شود پس از گذشت چند وقت، سیستم پدل شیفتر اپتیما مشکلاتی پیدا می کند و حتی شاید از کار بیفتد. علت این امر را چنین می توان گفت که سوپاپ‌ها و شیرهای هیدرو الکترونیکی گیربکس‌های اتوماتیک به افت ولتاژ حساسیت زیادی دارند. که افت ولتاژ یاد شده و اتفاقات بعدی آن حتی می توانند منجر به خراب شدن گیربکس شوند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردین ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۷:۵۷ توسط:pari موضوع: نظرات (0)