kjhgf kjhgf .

kjhgf

پرستاري سالمندان

 

نگهداري بيمار  چه خدماتي ارائه مي‌دهد؟

پرستار بيمار يك فرد دوره ديده است كه بسته به وضعيت بيمار خدمات لازم را ارائه مي‌دهد. برخي از مهم‌ترين اين خدمات عبارتند از:

  1. پرستاري از بيمارهايي كه مشكلشان ريشه رواني دارد، مانند پاركينسون و يا افرادي كه دچار آلزايمر هستند. البته آلزايمر شدت و ضعف دارد كه بسته به ميزان آن كار مراقبت‌هاي خاصي نيز مي‌طلبد.
  2. انجام كار نمونه گيري براي بيماران و ارسال نمونه به آزمايشگاه از خدماتي است كه براي بيماراني كه بايد مرتب آزمايش شوند، انجام مي‌گيرد.
  3. پانسمان از جمله خدماتي است كه پرستار براي آن دوره ديده است. تعويض پانسمان براي بيماراني كه انواع زخم يا سوختگي دارند، بسيار ضروري است. پرستار بيمار در منزل به خوبي مي‌تواند، پانسمان را تعويض كند تا پوست در محيطي بهداشتي و پاكيزه بازسازي شود.
  4. تزريقات نيز از ديگر خدماتي است كه پرستاران ارائه مي‌دهند و به طور عمده به دو دسته وريدي و عضلاني تقسيم مي‌شود. البته يك پرستار حرفه‌اي بايد قادر باشد در صورت لزوم آنژيوكت به بيمار وصل كند و تزريقات را از طريق آن انجام دهد تا بيمار آسيب كم‌تري ببيند.
  5. وصل كردن انواع سرم و يا سونداژ را پرستار در منزل انجام مي‌دهد. سند معده و تخليه كيسه سند ادرار نيز از ديگر وظايف اوست.
  6. پرستاران براي افرادي كه نياز به ساكشن ريه دارند، اين كار را انجام مي‌دهند و همچنين برخي از آن‌ها چنان‌چه دستور پزشك باشد، از دستگاه‌هاي مدرن نيز براي اين كار استفاده مي‌كنند.
  7. انما يا همان تنقيه كه براي بيماران با دشواري همراه است با كمك پرستار در منزل انجام مي‌شود.
  8. به بيماران قلبي خدماتي نظير گرفتن نوار قلب ارائه مي‌دهند.
  9. پرستاري بيماران پس از عمل جراحي كه نيازمند مراقبت‌هاي ويژه‌اي است را با دانش كافي و مهارت بالا به انجام مي‌رسانند.
  10. پرستاري از بيماران CCU و ICU در محيط منزل با تجهيز اتاق بيمار صورت مي‌گيرد.
  11. پرستاري از بيماران فلج مغزي توسط پرستاران باتجربه و ماهر انجام مي‌شود.
  12. پرستاران از بيماران قلبي، و ام اس مراقبت مي‌كنند.
  13. به خانواده بيمار نحوه مراقبت‌هاي لازم از بيمار را آموزش مي‌دهند.
  14. پرستار فشار خون بيمار را با استفاده از دستگاه‌هاي آنولوگ و ديجيتال مي‌گيرد.
  15. با دستگاه گلومتر قند خون بيمار را تحت كنترل نگه مي‌دارد و در صورت نياز انسولين تزريق مي‌نمايد.
  16. بيماران زخم بستر را با رعايت موازين پزشكي حركت مي‌دهند تا زخم عميق‌تر نشود.

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۲۶:۳۴ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

خريد چمدان | خريد اينترنتي چمدان | خريد چمدان چرخدار | خريد چمدان مسافرتي

 

چگونه متوجه شوم چه سايز و وزن چمداني مي توانم با خود ببرم؟(چالش اضافه بار)

به اين نكته توجه داشته باشيد قبل از سفر حتما ايرلاين خود را از جهت بار مجاز كه مي توانيد داخل چمدان بگذاريد (براي تحويل به قسمت بار) و چمداني كه مي توانيد داخل هواپيما ببريد كنترل كنيد چون بستگي به ايرلاين و نوع بليط شما كه بيزينس كلاس يا فرست كلاس باشد يا اكونومي مي توانيد حجم و سايز هاي مختلفي را با خود ببريد.

از اين رو با توجه به محدوديت بار از نظر وزني و حجمي با توجه به ليستي كه هر سال توسط ايرلاين ها در سايت شان منتشر مي شود، مي توانيد در اينجا مشاهده كنيد قبل از سفر حتما ايرلاين خود را كنترل نماييد تا در فرودگاه دچار سردرگمي و متحمل هزينه اضافه بار نشويد يا از شما بخواهند كه اضافه بار خود را از چمدان خالي كرده و در كيف ديگري قرار دهيد.

بعد از چك كردن ايرلاين خود بهترين راه حل اين است كه بعد از چيدمان لباس و لوازم خود در چمدان آن را هم وزن كنيد تا بيشتر از حد مجاز پر نكرده باشد. معمولا" حجم سايز متوسط چمدان هاي دلسي(20 الي 25 كيلوگرم) استاندارد كليه ايرلاين ها مي باشد كه مي توانيد به راحتي حمل كرده و با خيال راحت با هر ايرلايني سفر كنيد.

همينطور مي توانيد حجم  لباس هاي خود را مانند كاپيشن يا پالتو يا لباس هاي بافت خود را با كيسه هاي وكيوم دلسي كه مخصوص همين كار است كم كرده تا حجم چمدان شما براي گذاشتن لوازم ديگر كافي باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۱۹:۱۱ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

چاپ روي پارچه

نوع ديگري از خانواده چاپ روي اجسام چاپ روي پارچه است. در مجتمع چاپ ديجيتال و تيليغات هنرنوين از چاپ سالونت و اكو سالونت براي چاپ روي انواع پارچه استفاده مي‌شود . در اين نوع چاپ در مقياس صنعتي از تكنولوژي‌هاي روز دنياي چاپ استفاده مي‌شود و چاپ بدون محدوديت در رنگ و طرح در مجتمع چاپ ديجيتال و تبليغات هنرنوين انجام مي‌پذيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۵۸:۰۹ توسط:pari موضوع: نظرات (0)

طرز تهيه كامل “كوفته تبريزي” با نكاتي براي وا نرفتن آن

كوفته تبريزي يكي از معروف ترين و لذيذترين غذاهاي خطه آذربايجان ميباشد كه در اين بخش براي شما طرز تهيه “كوفته تبريزي” با گوشت چرخ كرده را آماده كرده ايم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۶:۲۴ توسط:pari موضوع: نظرات (0)